Створення у лютому 2002 року Навчально-наукового інституту телекомунікаційних систем (НН ІТС) стало закономірним результатом розвитку кафедри засобів телекомунікацій, започаткованої у травні 1993 року з метою забезпечення потреб України у фахівцях телекомунікаційного профілю. Необхідність започаткування підготовки таких фахівців в КПІ була підтримана Національною академією наук України, Міністерством зв’язку України, Державним космічним агентством України, Державним комітетом з питань науки та технологій.
ННІТС готує фахівців за трьома рівнями вищої освіти: бакалаврський, магістерський та доктор філософії. Підготовка фахівців здійснюється за спеціальністю 172 «Телекомунікації та радіотехніка» та має три освітні програми: Інженерія та програмування інфокомунікацій, Системи електронних комунікацій та Інтернету речей, Інформаційно-комунікаційні технології.
Набуття фахових компетентностей за цими освітніми програмами в НН ІТС ґрунтується на сучасній стратегії злиття (конвергенції) інформаційних і телекомунікаційних технологій, внаслідок чого створюються системи, в яких у процесі передавання інформації засоби електронних комунікацій (телекомунікацій) та програмні застосунки діють як єдине ціле, поєднуючись у «інфокомунікації».
Інженерна підготовка націлена на створення апаратної частини систем електронних комунікацій, конфігурування та адміністрування національної, регіональних та локальних інфраструктур, які забезпечують функціонування комп’ютерних мереж та Інтернету, систем стаціонарного та мобільного зв’язку як технічного базису цифрової трансформації України. Вона передбачає засвоєння принципів побудови і проєктування мереж наступних поколінь стосовно синтезу мультисервісних мереж і мереж Інтернету речей, планування та проєктування фотонних (волоконно-оптичних) високошвидкісних транспортних систем.
Важливою освітньою компонентою є проєктування «хмарних» дата-центрів у поєднанні з сучасними 3G, 4G та 5G- комунікаційними мережами; проєктування програмно-апаратних платформ, вузлів обробки даних, інтелектуальних засобів їх взаємодії; створення енергоефективних інтелектуальних протоколів та засобів обробки значних обсягів інформації у обчислювальних осередках (Cloud-, Fog-технології).
Бакалаврат
Магістратура
Аспірантура
Дуальна освіта = навчання у КПІ ім. Ігоря Сікорського + навчання на робочих місцях на підприємствах, в установах та організаціях.
Мета дуальної освіти: набуття знань і кваліфікації максимально наближених до умов реального виробничого процесу та підвищення якості підготовки кваліфікованих кадрів із урахуванням вимог роботодавців.